Få IT support med en serviceaftale hos Labtech Data

IT support er noget, de fleste virksomheder har brug for. Dog er det ikke alle virksomheder, som har råd til en IT afdeling med det antal specialister, der skal til for at drive en kompleks IT infrastruktur. Hos Labtech Data tilbyder vi både IT support og service. Din virksomhed er garanteret en personlig IT specialist til at håndtere og vedligeholde dine IT systemer.

Hvad indebærer en serviceaftale om IT support og service?

Med en serviceaftale om IT support og service får du som virksomhed tilknyttet en af vores specialister til at vedligeholde jeres IT system. I betaler naturligvis kun for den tid, som bliver brugt. Hos Labtech Data kan du få to forskellige serviceaftaler med IT support og service. Vores serviceaftale er bygget op af to moduler: Watchdog/HoundDog og klippekort. Disse muligheder kan også kombineres.

 

Få IT support og service med klippekort

  • Til hvis der er et pludseligt opstået IT problem. Vil en af jeres printere eksempelvis ikke udskrive, kan I hurtigt få IT hjælp ved at have en klippekortsaftale med os.
  • Med Klippekortet kan I få IT hjælp 24 timer i døgnet - 365 dage i året, og vi garanterer reaktion indenfor 8 timer efter jeres opkald.
  • Med klippekortet kan I få IT hjælp via telefon, fjernsupport, indlevering eller IT support på stedet. Afhængig af de enkelte problemers omfang og karakter, kan der frit vælges mellem de forskellige IT support muligheder.
  • Klippekortet har 20 klip, der bruges til at betale for den support, I får brug for. I betaler endvidere kun for hvert påbegyndt kvarter, hvor man normalt betaler for hver påbegyndt time. Når alle klip er brugt, får I en opgørelse over, hvad klippene er brugt på, og I får samtidig mulighed for at forlænge IT support aftalen med et nyt klippekort.
 

Former for IT support:

  • Telefonsupport: Mange småproblemer kan klares ved en enkelt opringning, og dette vil sandsynligvis blive den mest anvendte form for support (1 klip pr. påbegyndt kvarter)
  • Fjernsupport: Hvis problemet ikke kan klares ved at guide jer via telefon, er næste skridt, at vi logger på jeres netværk og får adgang til jeres IT system ved hjælp af TeamViewer. Her foretager vi de ændringer, der skal til for at løse problemet. Vi sikrer naturligvis, at det ikke er hvem som helst, der kan logge ind på jeres netværk (1 klip pr. påbegyndt kvarter.)
  • On-site IT support: Er problemerne af en sådan karakter, at I ikke selv kan løse dem ved hjælp af telefon- eller Remote Access Support, kommer vi ud til jer og løser IT problemet på stedet. (1 klip pr. påbegyndt kvarter. Dette gælder også for transporttiden.)
  • Ved IT support udenfor normal åbningstid mandag – fredag: 09.00 - 17.00 afregnes det dobbelte antal klip.
 

IT support og service med vores WatchDog/Houndog koncept

  • Vores WatchDog er bygget op omkring live overvågningssoftware kaldet HoundDog samt en månedlig manuel gennemgang af servernes tilstand. Herunder patchning/opdatering af Microsoft, antivirus og backup produkter samt Adobe og Java.
  • HoundDog giver 24x7 et billede af driftsstatus på såvel hardware som services og ressourcer.
  • Ved den manuelle gennemgang kontrolleres serverne dybere og mindre vedligeholdelsesopgaver udføres.

 


IT hjælp på skoler

I stedet for konstant at købe nyt elektronik og IT kan man ofte komme lang med en simpel reparation. Vi har aftaler med diverse skoler om reparation af iPad, PC, bærbare og telefoner. En gang om ugen indleveres det elektronik, som trænger til en mindre eller større reparation. Dette er en IT service, som sparer skoler fra en masse ressourcekrævende tid og udgifter.

 

Er du interesseret i at vide mere om vores serviceaftale med IT support og service? Kontakt din nærmeste erhvervsafdeling i Aalborg eller Herlev eller send os gerne en mail på erhverv@labtech.dk eller ring til en IT konsulent på tlf. 70229440.

 
Copyright © 1994 - 2017 LABTECH DATA A/S. All rights reserved